Table of Contents
Pētījuma rezultāti liecina, ka visiem bezizdevumu impulsa portfeļiem ir pozitīva ienesīgums, ka visiem, izņemot vienu, ir statistiski nozīmīgs ienesīgums un ka ienesīgākā garā/īsā stratēģija ir J = 12/S = 0, kuras alfa ir 19,3 %.
Tomēr jauna pētījumu grupa ir pierādījusi, ka impulsa ieguldījumi patiesībā ir dzīvotspējīga ilgtermiņa ieguldījumu stratēģija un labi darbojas ilgākā laika periodā.
MACD, kas bieži tiek uzskatīts par labāko impulsa rādītāju, atspoguļo tendenci. Lai aprēķinātu šo rādītāju, finanšu instrumenta cena tiek salīdzināta ar diviem mainīgajiem vidējiem rādītājiem.
Ja, tirgojoties jūs nenopelnīsiet pietiekami daudz naudas, lai segtu savas izmaksas, var gadīties, ka jūs paliksiet uzņēmumam parādā naudu. Saskaņā ar Glassdoor datiem 2021. gadā dienas tirdzniecības darbinieka gada ienākumi bija aptuveni 74 000 ASV dolāru.
Kriptovalūtas ir ļoti neprognozējamas, un, lai gūtu panākumus kriptovalūtu tirdzniecībā, jums būs nepieciešama būtiska stratēģiskā plānošana un tehniskā analīze.
Impulsa tirdzniecība ir Impulsa indikatora stratēģija tirdzniecības veids, kas ietver aktīva pirkšanu ar augšupejošu cenu un pārdošanu, kad cena sāk kristies.
Plāns ir nevainojams. Tas lieliski sasaucas ar izteicienu “tendence ir tavs draugs”. Protams, tirdzniecībai ir risks, bet impulsa tirdzniecība nodrošina tirgotājiem lielāku kontroli un samazina iespējamos neveiksmes punktus.
Šajā nodarbībā uzzināsiet, kas ir impulsa tirdzniecība un kādas briesmas tā rada.
Kas ir impulsa tirdzniecība un kā tā darbojas?
Tirgotāji izmanto impulsu tirdzniecību, lai novērtētu aktīva pašreizējās tendences spēku un noteiktu, kad pirkt vai pārdot. Impulsa tirdzniecības loģika ir tāda, ka, ja ir pietiekams spēks, kas virza cenu uz augšu, tā kādu laiku turpinās virzīties tajā pašā virzienā.
Saskaņā ar tendenču signāliem tirgotāji, kuri bieži pērk un pārdod, dod priekšroku svārstīgiem tirgiem, jo tie sniedz iespēju gūt ātru peļņu, izmantojot cenu svārstības.Tirgotājs B izvieto pirkšanas rīkojumu, lai pievienotos vilnim un bloķētu peļņu, piemēram, par pieņemto cenu 56 000 USD, pirms vilnis sabrūk. Tirgotājs B pēc tam izmantoja to pašu impulsa tirdzniecības metodi, cerot, ka izdosies noķert vēl vienu viļņu attiecībā uz tiem pašiem vai citiem aktīviem.
Kas ir impulsa tirdzniecība un kā tā darbojas?
Kad objekts kustas noteiktā virzienā, tas turpina kustēties, līdz ārējs spēks iejaucas tā kustībā un liek tam mainīt virzienu. Arī tirdzniecībā ir tas pats – aktīvs parasti pārvietojas pa vienu ceļu, līdz kaut kas izraisa neparedzētu tirgus reakciju.
Kad kriptovalūtas cena pieaug, tā piesaista lielāku gan privātpersonu, gan institucionālo tirgotāju uzmanību. Tā rezultātā vērtība turpina pieaugt. Cenas pieaugums var radīt steidzamības sajūtu (tā dēvētais FOMO efekts) un izraisīt vēl straujāku cenas kāpumu, nekā to pamato fundamentālā analīze. Šī augšupejošā tendence var turpināties, līdz parādās liels skaits pārdevēju jeb vaļu, kuri uzskata, ka drīzumā notiks korekcija.
Šajā brīdī tie sāks pārdot savus aktīvus, izraisot cenas kritumu. Tad tirgū ienāks īstermiņa tirgotājs un mēģinās gūt labumu no gaidāmā cenas krituma, pārdodot savu valūtu. Momentā tirdzniecības pamatā ir šo tirgus spēku izmantošana.
Reaģējot uz to, viņi atver lielu skaitu īso likmju. Kad notiek tendences maiņa, jo impulsa tirgotāji iziet no tirgus, viņi masveidā ieņem īsās pozīcijas.
Tomēr, ja jauna lejupvērsta tendence sāk uzņemt spēku, impulsa tirgotāji var atkal ienākt tirgū. Taču līdz tam brīdim tie būs izsmelti. Rezultātā Impulsa indikatora stratēģija tirgotāji var gūt peļņu no abām tendencēm ar lielu efektivitāti.
Momentuma investīciju pamatā ir šādi principi.
Pirmais solis impulsa tirgotājs ir novērtēt tendences stiprumu, pirms uzsākt pozīciju. Tam vajadzētu atvieglot riska pārvaldības plānošanu, ņemot vērā tirgus svārstīgumu, cenu svārstības un negaidītus impulsa kāpumus.
Plāna mērķis ir analizēt trīs galvenos elementus. Tie ir:
Tirdzniecības apjoms.
To cilvēku skaits, kuri tirgo tajā pašā virzienā, kā tendence var redzēt uz apjoma grafikā. Ja tiek tirgoti daudzi aktīvi, iespējams, ka daudzi tirgotāji tic tendencei – tas piešķir tai lielāku pamatotību. Tomēr “vaļi” (apzīmējums tiem, kam ir daudz naudas) dažkārt var manipulēt ar tendencēm, pērkot vai pārdodot lielu daudzumu aktīvu; tāpēc ne vienmēr vajadzētu uzticēties grafikos redzamajam.
Nepastāvība
Tirgotāji, kuri dod priekšroku īstermiņa kāpumiem un kritumiem, bieži tirgojas svārstīgos tirgos, piemēram, kriptovalūtās, tostarp BTC un ETH. No otras puses, momenta tirdzniecība balstās uz precīzu tirdzniecības atvēršanas un slēgšanas laiku.
Laika grafika analīze
Visbeidzot, impulsa tirdzniecība ir saistīta ar tirgotāja izvēlēto laika periodu, jo tendencei ir jēga tikai noteiktā periodā. Piemēram, lai gan bitcoin cena pieaug stundas diagrammā, tas var būt īstermiņa svārstības, jo tā samazinās. Ir vērts atzīmēt, ka, ja vairākos laika grafikos ir redzamas līdzīgas tendences, tas tiek uzskatīts par stabilu signālu.
Kādas ir impulsa tirdzniecības iezīmes?
Tirgotājiem vajadzētu paturēt prātā, ka ir divas dažādas pieejas impulsa tirdzniecībai – relatīvais impulss un absolūtais impulss.
Iedarbības stratēģija ir relatīva kustība.
Šo pieeju sauc par aktīvu darbības rezultātu salīdzināšanu. Šajā gadījumā tirgotājs dod priekšroku iegādāties aktīvus vai vērtspapīrus ar augstu, nevis zemu sniegumu.
Piemēram, NFT gadījumā uztraukums sākās 2021. gada sākumā, un to rezultāti pārspēja bitkoinu un citus konkurentus. Šādā scenārijā tirgotāji ar relatīvu impulsu ieguldītu līdzekļus Defi žetonos, kas ir aktuāli.
2021. gada aprīlī bitkoins atguva savu dominējošo pozīciju un sasniedza visu laiku augstāko līmeni – 63 000 ASV dolāru, savukārt citām kriptovalūtām tik labi neveicās. Momentācijas tirgotāji šajā scenārijā izvēlēsies bitkoinu, jo tā ir pārāka impulsa dēļ.
Impulsa stratēģija.
Kad tirgotāji patstāvīgi novērtē kriptovalūtas vai jebkura cita aktīva cenu, viņi to salīdzina ar iepriekšējiem rezultātiem.
Ar Bitcoin tagad vairāk nekā $61,000, tirgotāji vēlas atvērt garās pozīcijas, cerot, ka tendence turpinās.
Labākais Impulsu indikatori
Tehniskā analīze ir būtiska impulsa tirgotājiem, jo tā palīdz noteikt tirgus tendenci un izveidot tirdzniecības stratēģijas. Ideālu impulsa rādītāju ir viegli atrast, tiklīdz esat to identificējis.
Vidējais virziena indekss ir statistikas metode, ko izmanto, lai novērtētu tendenču spēku un virzienu.
Izveidots, lai palīdzētu analizēt aktīva impulsu, vidējais virziena indekss (ADX) ir labi zināms un vienkāršs rādītājs.
Jūs varat izmantot ADX, lai izsekotu cenu svārstības. Tas ir sarežģīts algoritms, bet tas labi darbojas, prognozējot tendences. Jums būtu jāapzinās, ka līnija grafikā svārstās starp 0 un 100, kad cenu tendence ir spēcīga. Kad rādījums nokrīt zem 30, tas norāda, ka cenas virzās uz sāniem. Kad ADX rādītājs paceļas virs 30, tas norāda, ka ir spēcīga tendence.
Tomēr, paturiet prātā, ka ADX nenorāda, vai tendence ir bullish vai lācīgs, jo impulss ir viss, ko tas pārbauda.
Lūk, kā tas izskatās grafikā:
- Vidējais virziena indekss
- Kustīgie vidējie
Vecākais un visplašāk izmantotie tehniskie rādītāji ir pārvietojas vidējie (MA).
Kustīgais vidējais ir bijis iecienīts starp tirgotājiem gadu desmitiem, jo tas efektīvi parāda vispārējo tendenci aktīvu, samazinot svārstīgas cenu rīcības troksni.
Kustīgais vidējais ir matemātiska metode, ko izmanto, lai prognozētu cenu kustību kriptonauda noteiktā laika periodā. Impulsa tirgotājiem mainīgie vidējie ir ļoti svarīgi, jo tie var atklāt, vai tendence turpinās savā virzienā vai novirzīsies no kursa. Tā kā kustīgie vidējie izseko cenu kustību, to ir viegli pamanīt.
Tirgotāji parasti izmanto divas MA ar dažādu ilgumu. Pašreizējā tendence var mainīties, kad īsākais MA šķērso garāko MA, liekot impulsa tirgotājiem slēgt pozīcijas.
Relatīvā stipruma indekss
Par dienas diagrammā ETHBTC, RSI rādītājs ir vērsies uz augšu.
Relatīvā Strength Index (RSI) ir populārs impulsa rādītājs, kas salīdzina lielumu un pakāpi pagātnes cenu kustības.
RSI indikators gabali uz atsevišķa diagrammas zem cenu rīcību un svārstās 0-100. Pārpārdoto līmeņu laikā tas nokrīt zem nulles, kas nozīmē, ka pašreizējā lejupejošā tendence drīzumā varētu mainīties.
Kad RSI ir virs 70, tas norāda, ka tirgus ir pārpirkts, kas nozīmē, ka pašreizējā augšupejošā tendence zaudē impulsu un var pakāpeniski pārvērsties downtrend vai tendence horizontāli. Momentācijas tirgotājiem būtu jāuzmanās, kad RSI pieaug virs 70 vai nokrīt zem 30, jo bullish vai bearish noskaņojums sasniedz pārspīlētus ekstrēmumus.
Momentum indikators ir viens no populārākajiem rādītājiem, ko tirgotāji izmanto, lai izmērītu impulsu.
MACD tiek izmantots, lai noteiktu virzienu tendenci.
MACD, no otras puses, ir nedaudz grūtāk izskaidrot. Tas kalpo gan kā impulsa, gan tendences sekošanas indikators. MACD akumulē divus eksponenciālos mainīgos vidējos (EMA) un, lai iegūtu rezultātu, no 12 periodu EMA atņem 26 periodu EMA.
MACD indikators tika izveidots, lai noteiktu trīs EMA līnijas noteiktā laika posmā. Tomēr, tā vietā, lai EMA sākotnēji bija paredzēts izmantot kopā ar indikatoru, diagrammā tagad ir redzamas divas dažādas līnijas. MACD līnija ir viena no šīm mainītajām līnijām, kuras mērķis ir signalizēt par cenu impulsa izmaiņām un sniegt pirkšanas vai pārdošanas norādes.
Tirgotāji paredz, ka pašreizējā tendence turpināsies, kad abas līnijas kļūst tālāk viena no otras, jo impulss tiek uzskatīts par nozīmīgāku.
Stohastiskais
Stochastic ir populārs svārstīguma rādītājs, ko var izmantot gan impulsa un šūpoles tirdzniecības. Lai gan tam ir tādas pašas funkcijas un rādītāji kā RSI, tas izmanto citu aprēķina metodi. Patiesībā indikators salīdzina pēdējo slēgšanas cenu ar cenu diapazonu noteiktā laika posmā.
Stochastic ir impulsa rādītājs, kas sākotnēji tika izstrādāta ar Renko kā alternatīva RSI. Tā vērtība svārstās no 0 līdz 100, līdzīgi kā RSI, bet tas tiek attēlots atsevišķā diagrammā. Stochastic arī norāda pārpirktus un pārpārdotus apstākļus, lai gan par tādiem tiek uzskatīti attiecīgi 80 vai vairāk un 20 vai mazāk.
Tirgotāji būtu īpaši ieinteresēti iziet no tirgus, kad abas līnijas šķērsot vai kad indikators paliek pārpirkts vai oversold reģionos, jo tas liecina, ka tā ir tirdzniecības iespēja.
Commodity Channel Index nosaka, vai tirgus ir augšupejas vai lejupslīdes.
Commodity Channel Index (CCI) ir impulsa rādītājs, kas mēra cenu kustību. Šis rādītājs aprēķina starpību starp pašreizējo cenu un vidējo vēsturisko cenu noteiktā periodā.
Kad CCI ir lielāks par nulli un centrēta uz diagrammas, tas nozīmē, ka cena ir pieaugusi virs tās vēsturisko vidējo.
Cena tiek uzskatīta par zemāku par vidējo, ja CCI ir mazāks par nulli. Ja CCI pieaug virs 100, tas norāda, ka cena ir ievērojami virs tās vēsturiskā vidējā līmeņa un augšupejošā tendence ir spēcīga.
Stochastic Momentum Index izstrādāja tirgotājs, kurš strādāja Goldman Sachs.
Stochastic Momentum Index (SMI) ir sarežģītāka versija Stochastic, kas koncentrējas uz slēgšanas cenām. Tas nosaka attālumu starp pašreizējo slēgšanas cenu un neseno augstāko/zemāko cenu diapazonu mediānu. Izmantojot to, tiek noteikti arī pārpirktie un pārpārdotie līmeņi.
Tiek sniegts Momentum tirdzniecības stratēģijas piemērs.
Daudzi impulsa metodes izmantot vairākus dažādus tehniskos rādītājus vai diagrammas modeļus, lai radītu pirkšanas vai pārdošanas ieteikumus. Šī pamatstratēģija ir viena no efektīvākajām, ko varat izmēģināt savā tirdzniecības platformā.
Jums būs nepieciešams izmantot eksponenciālo mainīgo vidējo (EMA) ar 19 dienas un ADX indikators.
Impulsa tirdzniecības sistēma
Šeit ir pirkšanas nosacījumi:
- Pārbaudiet, vai ADX ir virs 30 – tas norāda, ka tirgus ir uz tendenci.
- Paskaties uz EMA, lai redzētu, vai tas ir norādot uz augšu, kas norāda uz augšupejošu tendenci.
- Pagaidiet, lai svece kļūtu pilnīgi virs EMA un pēc tam atveriet garu pozīciju.
Kad EMA tiek šķērsota, Jūs varat iziet no tirgus manuāli. Neaizmirstiet regulāri pārbaudīt apjomu. Lielāks apjoms nozīmē lielāku impulsu, kas nozīmē, ka tirgus, visticamāk, turpinās darboties šajā virzienā.
Nepieciešamas lielas pūles un nepacietība
Tirdzniecības stratēģija-2.
Šī metode ir saistīta ar noteiktiem nosacījumiem, kas ir jāievēro:
- Vai ADX ir 30 vai vairāk? ADX norāda tendences spēku, nevis tās virzienu.
- Vai EMA ir vērsta uz leju? Uz leju vērsts EMA signalizē par lāča tendenci.
- Ievadiet tirgu pēc pirmās sveces, kas aizveras zem EMA ar visu savu ķermeni un ēnas.
Impulsa tirdzniecības priekšrocības un trūkumi
Šī tirdzniecības metode ir vienkārša, padarot to ideāli piemērotu iesācējiem. Turklāt impulsa tirdzniecība var būt diezgan ienesīga, ja jūs to pareizi plānojat. Turklāt tā labi darbojas visos laika periodos, tāpēc gan dienas, gan svinga tirgotāji var gūt labumu no šīs pieejas izmantošanas.
No otras puses, impulsa tirdzniecība ir augsta riska stratēģija, jo tā ir pilnībā atkarīga no tirgus informācijas un kustībām. Negaidīti tendenču pavērsieni var pārsteigt tirgotājus. Impulsa tirdzniecība nav piemērota sviras efekta aktīviem, jo to pamatā ir sarežģīti nākotnes līgumu tirgi.
Turklāt cenu svārstības var notikt bez iepriekšēja brīdinājuma neparedzētu notikumu vai nozīmīgu vaļu darījumu dēļ.
Kāda ir atšķirība starp Momentum Trading un skalpa Trading?
Labi skalpa tirgotāji pelnīt naudu off no impulsa krājumiem, izmantojot priekšrocības, ko sniedz nelielas cenu izmaiņas akciju lielākas kustības laikā. Skalpēšana maina pieeju riska pārvaldībai, lielāku uzmanību pievēršot vienādojuma varbūtības komponentam.
Tas nozīmē, ka scalpers veiks sliktāku risku atalgojuma tirdzniecību, jo liela varbūtība sliecas uz hitting cenu mērķi pirms stop-zaudējumu.
Scalpers mēra risku, daloties ar pozīcijas lielumu, ko mīkstina turēšanas laiks. Ja riska un atdeves attiecība ir 3:1, jums ir potenciāls zaudēt 300 ASV dolāru, nevis gūt 100 ASV dolāru peļņu. Lai gan pastāv 90 % iespēja, ka jūs vispirms zaudēsiet naudu (izraisot stop loss), tas joprojām ir dzīvotspējīgs variants, jo ir liela varbūtība nopelnīt 100 $.
Lai izstrādātu, a scalper bieži ir stop-zaudējumi pie breakeven lai būtu laiks, lai atkārtoti ienākt, kad izredzes atkal pieaugs.
Momentum tirdzniecības riska pārvaldība.
Jums ir jāizmanto labas riska pārvaldības metodes un jāievēro izvēlētā stratēģija, lai gūtu panākumus impulsa tirdzniecībā.
Šeit ir dažas lietas, par kurām vērts padomāt:
- Kad tirgotājs ienāk tirgū, viņiem ir jāizlemj, vai ievadīt, izmantojot 50 vai 200 dienu pārvietojas vidējais. Es iesaku izmantot ieejas punktu, kas atrodas viena vai otra vidusdaļā vai tuvu tai (atzīmējot, ka tas var būt agresīvāks, nekā paredzēts, ja ir pagarināts augšupejošais impulss).
- Neaizmirstiet sekot līdzi tendences atbalsta un pretestības līnijām. Ja jums ir garas investīcijas un augšupejošā tendence pārkāpj atbalsta līmeni, esiet gatavi rīkoties.
- Regulāri pārbaudiet savas pozīcijas. Vislabāk ir koncentrēties uz apjomu un svārstīgumu. Ja apjoms samazinās, tas var liecināt, ka tirgotāji vairs nevēlas atbalstīt pašreizējo tendenci un gaida pavērsienu.
- Iziešanas punkts ir tikpat svarīgs kā ieejas punkts tirdzniecībā. Ja redzat, ka tendence sāk mainīties, nekavējoties aizveriet darījumus. Daži rādītāji, kas liecina par to, ka tas var notikt, ir pārvietojamā vidējā šķērsgriezumi vai pārpirkts/pārpārdots līmenis, ko rāda Stochastic un RSI rādītāji.
Kas ir impulsu tirgotājs?
Jūs varat sākt impulsu tirdzniecību ar šīm septiņām vienkāršām darbībām:
- Noskaidrojiet, kurā kriptovalūtā vēlaties ieguldīt naudu, piemēram, bitcoin vai altcoin. Lai palīdzētu pieņemt lēmumu, varat izmantot impulsa stratēģiju, piemēram, iepriekš minēto.
- Izveidojiet impulsu tirdzniecības stratēģiju, pamatojoties uz aprakstītajiem rādītājiem, vai, ja vēlaties, izmantojiet iepriekš sagatavotu stratēģiju, piemēram, iepriekš minēto. Ir ļoti svarīgi to ievērot, veicot tirdzniecību klātienē.
- Pārbaudiet savu plānu par demo kontu un pagātnes cenu datiem diagrammā, lai nodrošinātu, ka tas sniedz precīzus norādījumus.
- Sāciet ieguldīt reālos tirgos, ieguldot tik daudz, cik varat atļauties zaudēt, un pēc tam, kad jutīsieties ērti, veiciet korekcijas.
Pārliecinieties, ka jums ir piemēroti analītiskie rīki un riska pārvaldības metodes, lai garantētu pastāvīgu peļņu.
Vai Momentum Trading ir tirdzniecības veids, ko meklējat?
Kopumā impulsa tirdzniecība ir universālas stratēģijas forma, kas ir piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem tirgotājiem. Tā labi darbojas visos laika periodos virs H30. Lai gan impulsa tirdzniecība var būt noderīga gan dienas tirgotājiem, gan svinga tirgotājiem, ir svarīgi atcerēties, ka jūsu vispārējai ieguldījumu stratēģijai jābūt daudzveidīgai. Tas palīdzēs nodrošināt, ka esat sagatavojies visiem iespējamiem gadījumiem un ka neiemetat visas olas vienā grozā.
Vēl viena priekšrocība ir tā, ka impulsa tirdzniecību palīdz vairāki tehniskie rādītāji, kas ir izveidoti tikai, lai izmērītu tendences spēku.